Неділя, 26.05.2019, 09:11
Вітаю Вас Гість | Реєстрація | Вхід

Петровосолониська ЗОШ І-ІІ ступенів

Меню сайту
Форма входу
Категорії розділу
Скарбниця педагогічних надбань [6]
Мої файли [9]
Виховна робота [2]
Методична робота [0]
Учнівське самоврядування [0]
На допомогу батькам [2]
Пошук
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 25
Друзі сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Каталог файлів

Головна » Файли » Виховна робота

"Твори добро, бо ти людина"
[ Викачати з сервера (66.0 Kb) ] 03.12.2013, 15:31

«Твори добро, бо ти людина»

(сценарій конкурсно-ігрової програми до відзначення

Міжнародного дня інвалідів)

Мета.: ознайомити дітей з Державними програмами соціальної підтримки інвалідів в Україні; дати інформацію про проведення Параолімпійських  ігор;  формувати в учнів почуття милосердя та солідарності з дітьми та людьми  з обмеженими фізичними можливостями; виховання толерантного ставлення, підтримки, співчуття до інвалідів.

Обладнання: ілюстрації, відеоматеріали, аудіозаписи пісень, презентація

На сцені лозунг: 

Воскресайте камінні душі,

Розчиняйте серце і чоло,

Щоб не сказали про вас грядущі:

Їх на Землі не було.

(В.Симоненко)

(Звучить музика Полонез Огінського. На екрані з'являються портретні зображення людей: Гомер, Альберт Енштейн, Людвіг Ван Бетховен, Ісаак Ньютон, Леонардо Да Вінчі, Уолт Дісней.)

Ведуча: А чи знаєте ви? :

1.Гомер – давньогрецький поет, філософ, від нароження був сліпим.

2.Альберт Енштейн – людина зі світовим іменем, математик, хворів на аутизм, дислексію.

3.Людвіг Ван Бетховен – композитор, людина з вадами слуху.

4.Ісаак Ньютон – відомий фізик, від народження хворів на епілепсію, був заїкою.

5.Леонардо Да Вінчі – визнаний художник, письменник епохи Відродження, дитячий церебральний параліч.

6.Уолт Дісней – славнозвісний мультиплікатор, кінопродюсер, від народження мав затримку психічного розвитку.

Ведуча: Важкі хвороби не зламали їх, незважаючи на проблеми ці люди досягли великих успіхів і стали всесвітньо відомими. А значить коли людина обмежена у здоров'ї їй обов'язково дарується талант і неймовірно добре серце.

І ведучий.

Коли здається, жити неспромога, 

Коли здається, більше сил нема, 

Повiр у себе, i твоя тривога 

Розвiється, як марево, сама... 

ІІ ведучий. 

Повір у себе, ти багато можеш, 

Не опускай безсилої руки. 

І сам собi найкраще допоможеш — 

Лиш тiльки спробуй сам себе знайти... 

Ведучий 1. Вітаємо всіх у цій святковій залі! Ми раді зустрічі з вами! Сьогодні ми зібралися тут, щоб бути разом, щоб поділитися теплом і щирістю душ людських, щоб пограти, повеселитися та позмагатися.

Ведучий 2.  Людина починається з добра. Будьмо щедрі серцем в ім’я добра, людяності і справедливості!

Читець 1.

Не говори про доброту,

Коли ти нею сам не сяєш,

Коли у радощах витаєш,

Забувши про чужу біду

Бо доброта не тільки те,

Що обіймає тепле слово.

В цім почутті така основа,

Яка з глибин душі росте,

Коли її не маєш ти,

То раниш людяне в людині.

Немає вищої святині,

Ніж чисте сяйво доброти. 

Пісня: «Твори добро на всей земле…» у виконанні  Комаринської К.

Ведучий 1. Доброта. Милосердя. Це в характері нашого українського народу. Інвалідність. На жаль це слово не нове і нікого не дивує. Адже такі трагедії людства як землетрус, трагедія на ЧАЕС… безслідно не минають.

 Милосердя i доброта - як два крила, на яких тримається людство. І щоб виіскрити доброту із наших сердець, не потрібні страшні землетруси чи катастрофи. Хіба у звичайному плині днів немає людей, які потребують допомоги?

Кажімо більше ніжних слів

знайомим, друзям і коханим.

Нехай комусь тепліше стане

від ваших добрих почуттів.

Ведучий 2. Йдучи по вулиці, ми бачимо людей у візочку чи у темних окулярах. Сліпота, церебральний параліч, глухота…З такими хворобами народжуються діти і ніхто не застрахований від такого лиха протягом свого життя.

Ведучий 1. В світі живе більше п'ятисот мільйонів інвалідів, що складає 10 відсотків всього населення. Разом із зростанням населення на планеті продовжує зростати і число інвалідів. В Україні налічується 2,5 млн. інвалідів, тобто кожен 18-й наш співвітчизник – інвалід. Одними з чинників, що викликають подібне зростання, є війни і інші форми насильства, недостатня медична допомога, стихійні та інші лиха. Дуже часто існуючі фізичні і соціальні бар'єри перешкоджають повноцінній участі інвалідів в житті суспільстві. Це відбувається повсюдно і тому такі люди, позбавлені допомоги і вразливі до небезпек, часто страждають від самотності і незахищеності. Не дивно, що багато інвалідів є малозабезпеченими. Переважаюча більшість, близько 80 відсотків, живе в глухих сільських районах. Майже стільки ж проживає в місцях, де необхідні ним послуги недоступні. Організація Об'єднаних Націй багато зробила для захисту прав всіх людей, у тому числі і інвалідів. Завдяки своїй діяльності, яка часто стимулювала прийняття національного законодавства і вироблення національної політики, ООН вдалося зосередити центр уваги не на фізичних недоліках, а на фізичних можливостях людей.

Це мужні люди! Хто, як не вони добре розуміють прислів’я „Випадкових перемог не буває”!

 (Учні переглядають фрагмент програми «Говорить Україна» на тему «Досить нас жаліти»)

 Читець. 1981 рік, оголошений Міжнародним роком інвалідів, було ознаменовано багаточисельними програмами, дослідницькими проектами, рекомендаціями і політичними нововведеннями.

3 грудня 1982 року була прийнята Всесвітня програма дій відносно інвалідів. Програма передбачала розподіл політичних дій, направлених на підтримку інвалідів, по трьох головних напрямах: запобігання інвалідності, відновлення працездатності і створення рівних можливостей для інвалідів.

Проголошення Десятиліття інвалідів ООН в грудні 1982 року привело до підвищеної активності, спрямованої на поліпшення стану і суспільного положення інвалідів.

Читець. «1981 рік — Міжнародний рік інвалідів — став ключовою подією в багатолітній боротьбі інвалідів проти дискримінації і сегрегації, в боротьбі за рівні права. Всесвітня програма дій відносно інвалідів, — плід спільної роботи держав — членів ООН і інших організацій, - визнала інвалідів, перш за все як громадян, що володіють всіма відповідними правами і обов'язками.

Читець. 16 грудня 1992 року Генеральна Асамблея призвала держави — члени ООН проводити 3 грудня кожного року заходи в ознаменування Міжнародного дня інвалідів. 

Читець 2.

Жити на Землі - велике щастя,

Якого ти не помічав.

І пам’ятай, що ти – Людина,

Творець краси і добрих справ.

(танок «Добра і зла» учнів 3 класу) 

Ведучий 2.  Сьогодні ми хочемо пригадати тих людей з обмеженими можливостями, які мають значні досягнення у спорті. Параолімпійські ігри – це спортивні змагання, у яких беруть участь люди з обмеженими можливостями.

Ведучий 1. Вперше збірна України взяла участь у змаганнях з легкої атлетики на Параолімпійських іграх в Атлантиці в 1996 р., на яких українські легкоатлети завоювали золоту, срібну і бронзову медалі. З того часу вже десятки нагород привезли українські параолімпійці, а на останній Х білій Параолімпіаді збірна України поділила третє місце з паралімпійцями Канади за загальною кількістю завойованих медалей - 19 (5 золотих, 8 срібних, 6 бронзових). 

(відео з Параоліймпійських ігор) 

Ведучий 2. А чи є в нашому залі люди, які також займаються спортом? Зараз ми пропонуємо вам взяти участь у змаганні з „Авіамоделювання”. Для цього наші помічниці роздадуть вам по одному листочку кольорового паперу (формату А4). Ваше завдання: скласти з аркуша паперу літачок та за моїм сигналом запустити його у політ у бік сцени. Переможе той, чий літачок долетить далі за інші). (Учасники виконують завдання, підводяться підсумки змагання). Чудово! Пропоную вам взяти участь у невеличких спортивних змаганнях.

(спортивні естафети для учасників виховного заходу)

 

Ведуча: Минулого  року всі з цікавістю спостерігали новий проект на телебаченні «Голос країни», де брало участь багато учасників. На рівні з великою кількістю здорових конкурсантів був і незрячий - Іван Ганзера (вмикають відео де він виконує пісню «Не плач тато») і коли настав фінал вибрати переможця наш народ більшістю голосів вибрав Івана і не тому, що в нього прекрасний голос, беззаперечно він талант, але й тому, що наш український народ: найсердечніший, найчуттєвіший, найдобріший і тут в цьому залі зібрались саме такі люди…

(Учні переглядають відео інтревю І.Ганзери з програми «Говорить Україна») 

А зараз Ханенко Аліна виконає пісню «Не давайте суму жити».

Ведучий1.  Нехай кожен у цьому залi запитає себе: хто у свiтi найдобрiший, наймиліший, хто любоввіддає до краплинки, не шкодує про це нi на мить? Звiсно, це мама, люба матуся, ненечка, сонечко, пташка моя. 

Любов материнська не матиме меж,

Не знатиме краю і втоми.

Вiдразу її до кiнця не збагнеш,

Лиш прагнеш її пiдсвiдомо.

А горе дитини, і радощi теж 

То маминi радощi й горе.

Ти тiльки-но важко чи сумно зiтхнеш,

А в мами вже серце заколе. 

Звучить  пiсня «Колискова для мами» 

Читець.

Мамо, рiдненька моя, 

Щиро люблю тебе я, 

Рученьки нiжнi твої 

Сняться менi увi снi.

Ми вже не зовсiм малi, 

Та зрозумiли самi. 

Ласка, добро i тепло 

Нам від матусi прийшло.

Мамам поклонимось ми 

Аж до святої землi, 

Скiльки на свiтi матусь — 

Руки у всiх золотi. 

Ведучий 2. Сьогодні свято, а яке свято без розваг і веселощів? І ми пропонуємо вам взяти участь у цікавих дослідах та жартах.

Фокусник.

Фокус 1. Ви бачите на столі стоять шість склянок. Перші три склянки наповнені водою, а інші три – пусті. Потрібно зробити так, щоб повні і пусті склянки чергувалися, однак можна брати в руки лише одну склянку. (Відповідь: воду з другої склянки перелити у п’яту).

Фокус 2. Для цього фокуса прошу когось з присутніх у залі вийти на сцену. Я даю вам дві монети: 5 копійок і 2 копійки. Одну монету ви берете у ліву руку, а іншу – у праву. Я обіцяю вам, що я відгадаю, яка монета в якій руці лежить після того, як ви зробите кілька арифметичних дій: число копійок у правій руці помножте на 5, число копійок у лівій руці помножте на 2, додайте отримані числа і скажіть мені результат. (Якщо число парне – то 5 коп. у лежить лівій руці, а якщо – непарне, то – у правій).

Ведучий 1. А ви знаєте, що я – знаменитий екстрасенс. Я можу усім присутнім відгадати їхнє минуле, теперішнє і майбутнє, але для цього потрібно виконати кілька дій. Я пропоную усім присутнім за моєю командою почати кукурікати, гавкати, плескати в долоні, тупати ногами, співати тощо. (Присутні відтворюють різні звуки і рухи. Ведучий трохи думає). Мій висновок такий: у минулому ви кукурікали, гавкали, плескали в долоні, тупали ногами, співали. Зараз – ви уважно мене слухаєте, а через 10 хвилин – ви підете додому, бо наша зустріч завершується.

Ведучий 2. А зараз я пропоную кожному з вас написати на папері ваше ім’я і покласти його до капелюха. Тепер виберіть собі один папірець з ім’ям вашого товариша і побажайте йому щось приємного, доброго.

Ведучий1.  І на останок ми хочемо подякувати всім вам за увагу і за активну участь у нашому заході. А на пам’ять про цю зустріч ми хочемо подарувати вам Рецепт щастя:

РЕЦЕПТ ЩАСТЯ

Візьміть чашу терпіння,

налийте туди повне серце любові,

вкиньте дві пригорщі щедрості,

хлюпніть туди гумору,

посипте добром,

додайте якомога більше віри

і все це добре перемішайте.

Потім намажте на шматочок

відпущеного Вам життя

і пропонуйте всім,

кого зустрінете на своєму шляху!!!

(звучить пісня „Только не падай духом”).

 

Категорія: Виховна робота | Додав: fizik
Переглядів: 1759 | Завантажень: 86 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]